10 lis 2015

(1) - Czyli moja praca.

     

Notatka numer (1) - pfff wiem, że druga XD

    Pytanie numer jeden
   - Monika, czy ty żyjesz? 
   - Żyje i mam się dobrze.
   Niestety. Zaczęła się szkoła, a ja niestety jak nieliczni mam dwie szkoły - wiem, że mam fajnie XD - i do domu wracam o około 18-19. Potem nauka, granie, fejsbuki, snapczaty nie snapczaty i robi się godzina 23 :P Każdy dobrze wie, że rodzice wtedy potrafią tylko mówić "śpij, bo nie wstaniesz". I mają racje ;-; 

   Pytanie numer dwa
   - Co dalej z blogiem? 
   - Za niedługo znowu ruszy. 
   Dopiero przyzwyczajam się do trybu życia dziennego. Wakacje to jednak nie szkoła, a szkoła to nie wakacje. No, więc... kiedy coś napiszę to coś napiszę i się pojawi XD Dajcie mi max miesiąc. 

   Pytanie numer trzy
   - Czemu nie można się z tobą skontaktować? 
   - Popsuł mi się telefon oraz notebook. 
   No więc... moje stare elektroniki z 2009 roku szlag by trafił, a telefon... to tam już koledzy robią swoje z moimi telefonami. Mogę jeszcze wspomnieć, że miałam karę na lapka ojca, przysięgam :D 

Te pytania były często zadawane, więc by nie 
trzymać nikogo w niepewności - są tu XDD
Napiszcie w komentarzu czy wam też jest ciężko :DD
Paaa <3 :*

7 komentarzy: